§ 1
Postanowienia ogólne

1.1 Właścicielem i administratorem sklepu internetowego jest Świat Słuchu Sp. z o.o. (Adres: ul. Dworcowa 110, 85-010 Bydgoszcz)

1.2 Sklep Sluch24.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem strony https://www.sluch24.pl

1.3 Zarówno układ elementów graficznych oraz układ treści, jak i sama treść serwisu, w tym zamieszczone zdjęcia stanowią własność sklepu internetowego sluch24.pl i korzystają z ochrony prawnej na mocy przepisów prawa autorskiego.

§ 2
Definicje zawarte w regulaminie

1.Formularz rejestracji– formularz dostępny na stronie internetowej www.sluch24.pl umożliwiający utworzenie konta.

2. Formularz zamówienia – formularz dostępny na stronie internetowej www.sluch24.pl umożliwiający złożenie zamówienia.

3. Klient – usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł umowę sprzedaży ze sprzedawcą.

4. Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

5. Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym usługodawcy, w którym gromadzone są dane usługobiorcy w tym informacje o złożonych zamówieniach.

6. Newsletter – usługa elektroniczna pozwalająca usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od usługodawcy, dotyczących produktów dostępnych w sklepie.

7. Produkt – dostępna w sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem umowy sprzedaży między klientem a sprzedawcą.

8. Regulamin - niniejszy regulamin sklepu. 9. Sklep - sklep internetowy usługodawcy działający pod adresem www.sluch24.pl.

10. Sprzedawca, czyli Świat Słuchu Sp. z o.o.

11. E-mail: sklep.sluch24@gmail.com, numer telefonu: +48 500 014 514

15. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

§ 3
Usługi świadczone przez sklep

3.1 Sklep Internetowy świadczy następujące usługi:

a) umożliwianie nabycie Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu za pośrednictwem formularza zamówienia

b) prowadzenie Konta Klienta w Sklepie – umowa zawarta na czas nieokreślony

c) umożliwia Klientom wyrażania opinii na temat Produktów Sklepu

d) dostarczanie informacji marketingowych i handlowych droga elektroniczną – Newsletter

3.2 Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta Klienta w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, przez przesłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep.sluch24@gmail.com albo w formie pisemnej na adres ul. Dworcowa 110, 85-010 Bydgoszcz, żądania usunięcia Konta Klienta wraz ze wskazaniem adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) aktualnie zarejestrowanego w Sklepie.

§ 4
Warunki i terminy świadczenia usług

4.1 W celu złożenia zamówienia, należy wybrany Produkt umieścić w koszyku, następnie wybrać rodzaj przesyłki oraz sposób płatności, następnie zatwierdzić zamówienie

4.2 Na adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem zamówienia.

4.3 Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie oferty zawarcia umowy sprzedaży (kupna) zamówionego Produktu.

4.4 Klient ma możliwość rejestracji indywidualnego konta – po wypełnieniu formularza rejestracyjnego, podając w nim następujące dane: imię, nazwisko, telefon, e-mail.

4.5 Klient może korzystać ze Sklepu bez rejestracji konta. Podczas składania zamówienia Klient nieposiadający zarejestrowanego konta podaje w formularzu niezbędne dane do dostarczenia zamówionych Produktów.

4.6 Ceny Produktów, widoczne na stronie podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.

4.7 W przypadku płatności przelewem tradycyjnym realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty.

4.8 Termin realizacji zamówień: do 14 dni roboczych.

4.9 Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza granicami Kraju według cennika firm kurierskich.

4.10 Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu są jawne i zawarte w trakcie składania Zamówienia.

4.11 Nie ma możliwości odbioru osobistego zakupów dokonywanych w sklepie internetowym.

4.12 Czas transportu Produktu do Klienta na terenie kraju wynosi 1-2 dni robocze (zgodnie z umową z firmą dostarczającą Produkt).

4.13 Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Niespisanie protokołu szkody z kurierem może uniemożliwić wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru.

§ 5
Sposób i termin zapłaty

5.1 Kupujący jest obowiązany uregulować należność stanowiącą cenę całkowitą oraz koszt przesyłki za zakupiony Produkt, nie później niż w terminie 72 godzin od daty złożenia zamówienia.

5.2 Zapłata należności następuje za pośrednictwem przyjętych i oferowanych przez Sprzedawcę sposobów płatności w postaci przelewu standardowego oraz przelw24.

5.3 Dane do przelewu: Świat Słuchu Sp. z o.o. (ul. Dworcowa 110, 85-010 Bydgoszcz), Numer rachunku bankowego: 30 1140 2004 0000 3902 8276 2627

§ 6
Odstąpienie od umowy

6.1 Z zastrzeżeniem pkt 7.2 niniejszego paragrafu, Klienta będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 30 dni . Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy dostępnego na stronie sklepu www.sluch24.pl

6.2 Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży:

a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb

b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

c) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

d) w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.

6.3 Termin trzydziestodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia w którym Konsument objął Produkt w posiadanie, a przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.

6.4 Klient wysyła zakupiony towar we własnym zakresie na adres podany w formularzu. Do paczki należy dołączyć zakupiony towar wolny od wad, podsumowanie z kodem kreskowym wygenerowany przy wypełnianiu formularza oraz dowód zakupu.

6.5 Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w terminie 14 dni roboczych od daty odstąpienia.

6.6 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

6.7 FORMULARZ ZWROTU

§ 7
Reklamacje Produktów

7.1 Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad.

7.2 Każdy Produkt kupiony w Sklepie może być reklamowany.

7.3 Wszelkie reklamacje należy składać poprzez przesłanie wypełnionego formularza pocztą elektroniczną na adres sklep.sluch24@gmail.com lub na adres Świat Słuchu Sp. z o.o. (ul. Dworcowa 110, 85-010 Bydgoszcz)

7.4 Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nienaruszonym na adres sklepu: Świat Słuchu Sp. z o.o. (ul. Dworcowa 110, 85-010 Bydgoszcz) wraz z potwierdzeniem sprzedaży i dołączonym protokołem reklamacyjnym.

7.5 Podstawą do reklamacji jest potwierdzenie sprzedaży lub faktura.

7.6 Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż w 30 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny oraz potwierdzenie sprzedaży lub faktura. Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji.

7.7 Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży, podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności Produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.

7.8 FORMULARZ REKLAMACJI

§ 8
Reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu

8.1 Klient może również zgłaszać reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i świadczeniem usług drogą elektroniczną lub listem poleconym na adres: Świat Słuch Sp. z o.o. (ul. Dworcowa 110, 85-010 Bydgoszcz). W treści zgłoszenia należy wskazać przyczynę reklamacji oraz dane osoby reklamującej (imię, nazwisko, adres, telefon).

8.2 Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od dnia jej zgłoszenia.

§ 9
Ochrona danych osobowych

9.1 Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez .. danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych, uniemożliwia wykonanie umowy i zrealizowanie zamówienia.

9.2 Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie w celach marketingowych swoich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) i ich powierzenie podmiotowi trzeciemu w celu przekazywania Klientowi materiałów reklamowych oraz informacji o akcjach promocyjnych, marketingowych i prowadzącym sklep internetowy.

9.3 Administratorem danych osobowych jest Świat Słuchu Sp. z o.o. (ul. Dworcowa 110, 85-010 Bydgoszcz), NIP: 9671458334, REGON 522904329

§ 10
Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

10.1 Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie będących konsumentami.

10.2 Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń.

10.3 W przypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia umowy sprzedaży.

§ 11
Postanowienia końcowe

11.1 W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r.( Dz.U. 2014 poz. 827)

11.2 Przedsiębiorca ma obowiązek dostarczenia Produkty bez wad.

11.3 Sklep nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych przez Klienta.

11.4 Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, bez podania przyczyny zmian. Użytkownicy zostaną poinformowani o wprowadzonych zmianach.

11.5 Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.06.2023 r.

 

Koszyk

Cofnij do sklepu

Koszyk jest pusty

 

You can try some popular tags here:

Moje konto

Moje konto

Brak konta?
Utwórz konto